lauantai 8. kesäkuuta 2013

Miks on nii kauhian vaikia rentoutua?


Mulla pyörii nyt jo päässä kirjotukset. Ja kyllä, selailin eilen terveystiedon 1. kirjaa.. Lomaa on menny vasta viikko ja jäljellä on vielä ruhtinaalliset yheksän ja mä mietin kirjotuksia. Mun pitäs elää ainaki seuraava viikko unelmissa joissakin ihanissa syrjäsissä pikku putiikeissa joissa saisin ihailla kaikkea kaunista. Sen viikon jälkeen mulla alkaa työt puutarhalla ja sitte saan viettää seuraavan kuukauden kuolleiden hämähäkkien, äkästen amppareitten ja vesiletkun kans. Parempi seki ku koulunpenkki. Valitettavasti se opiskelu alkaa vasta ku lukiosta pääsee pois. Lukio on vasta sellanen valmiuskurssi siihen oikeaan rääkkiin. Mulla on vaan ongelma, tai Antilla ja mulla on. Antti hakee ensihoidon AMK:hon ja mä sairaanhoitajan. No ensihoidon koulutusohjelma alkaa jokatoinen vuosi ja yllätys yllätys sitte ku Antti on päässy armeijasta nii se ei alakkaan vaan pitäis oottaa vielä vuosi. Mä aattelin mennä lukion jälkeen kaupan kassalle vuodeks ja ootan Antin armeijasta. Joo tiiän, tyhmää. Mutta en mä uskaltais asua yksin jossain kerrostalon yksiössä..
Kiitos, olen avautunut.

<3:Taru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti