sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Auringonsäteitä ja mummokaasutusta !

Tänään aamulla ei oikein tienny mihin kelloon ois ollu uskominen, ku kaikki suurinpiirtein näytti eri aikaa. No kyllä se ajantaju sieltä sitte viimein tuli ja kahen Täykkäri jakson jälkeen kello oliki jo melkein kaks. Mentiin sitte Antin kans ulkosaunan eteen paistattelemaan ihanan lämmintä aurinkoa. Ah! Melekein bikineille ois voinu ottaa ja kellahtaa lumelle makaamaan! 
Ku oltiin saatu D-vitamiini annostus tälle päivälle nii mentiin autolla sellaselle vanhalle tielle ja MINÄ siirryin kuskin paikalle. Just ja just sain auton liikkeelle ja siinä sitte köröteltiin 45km/h. Saavutus, en oo ikää ajanu noin lujaa :D Ku olin vähä aikaa ajanu, nii se alko jopa sujumaan ja sain autonki liikkeelle ilman hirveitä nykäsyjä ! Ja kaiken huipuks Antin ei tarvinu ees hermostua mulle kertaakaan ! :D
Nyt oisin lähössä kohta Iidalle, joka vähän napsii mun hiuksia. Pääasiassa vain kuolleet latvat joutais roskiin :)

Oon tyytyväinen, oon saanu tehtyä kaikki ruotsin tehtävät alta ! Vielä vaan ois ne kokeet ja enkun kirjotelma.. no ehkä mä tänään vielä jaksaisin jotain kirjaa raottaa ..ehkä :) 

Hyvää loman jatkoa vaan kaikille !
<3: Taru   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti